biuro@jachceklime.pl

Potrzebujesz wyceny, montażu, serwisu klimatyzacji? Napisz lub zadzwoń. Pomożemy!

0
0,00 
0 produkty
Brak produktów w koszyku.

Menu sklepu

Filtry
Zamknij
Cena
Cena - slider
Cena - inputs
Powierzchnia
Powierzchnia
Moc chłodnicza
Moc chłodnicza
Klasa energetyczna chłodzenie
Klasa energetyczna chłodzenie
Ostatnio oglądane produkty

Dziękujemy za zakupy w Jachceklime.pl https://jachceklime.pl. Jeżeli chcesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar z jakiegokolwiek powodu, jesteśmy tutaj, aby pomóc.

POLITYKA DOSTAW

Klimatyzatory z usługą montażu dostarczane są przez pracowników firmy JCK Instalacje sp. z o.o. w terminie wybranym wspólnie po konsultacji z Klientem sklepu.

Przed realizacją usługi pod wskazanym przez Klienta adresem konieczne jest uiszczenie całości kwoty stanowiącej wartość zamówienia lub wpłacenie zadatku, na poczet wykonania usługi wraz z dostarczeniem sprzętu.

Klimatyzatory bez usługi montażu oraz inne towary sprzedawane w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy INPOST.

Czas realizacji dostawy to maksymalnie 3 dni robocze, z wyłączeniem produktów z wyraźnym oznaczeniem innego czasu realizacji na karcie produktu.

OGÓLNE ZASADY ZWROTÓW

Zwrot bez podania przyczyny

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w czasie do 14 dni o złożenia zamówienia.

Oferujemy następujące rozwiązania zwrotów:

Zwrot na oryginalną metodę płatności lub Wymiana

Produkty, które nie kwalifikują się do zwrotu lub wymiany:

Instalacja pod montaż klimatyzacji

Upewnij się, że zwracane produkty są nieużywane i nieuszkodzone. Powinieneś dołączyć do paczki zwrotnej: przedmioty do zwrotu, oraz formularz zwrotu, który dostępny jest do pobrania pod tym adresem url: https://jachceklime.pl/wp-content/uploads/2024/04/zwrot_towaru.pdf

Dostępne metody wysyłki:

Klienci wysyłają towar za pomocą wybranej przez siebie firmy kurierskiej

Proszę odesłać przedmioty na ten adres:

JCK Instalacje sp. z o.o.
ul. Syreny 14, 01-132 Warszawa

Reklamacja

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 30 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Zgłaszanie reklamacji odbywa się poprzez kontakt mailowy na adres reklamacje@jachceklime.pl

JAK ZAINICJOWAĆ ZWROT

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić towar, a także jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami Email : biuro@jachceklime.pl

Po otrzymaniu Twojego żądania zwrotu, przetworzymy je w ciągu 14 dni. Zostaniesz powiadomiony o statusie zwrotu drogą mailową.

JCK
Twoje konto
Koszyk
Szukaj